Viharos

Délután volt a kistérségi történelemverseny. Ügyesek voltak a mi gyerekeink. Aztán hazajöttem, és a leginkább említésre méltó a vihar volt. Pillanatok alatt beborult, szakadt az esõ majd a jég. Aztán jöttek a rózsaszín felhõk. A fõzõs blogomra ma ennivaló helyett viharos képeket tettem fel. Nagyjából így látszott a konyhaablakból. (Bár nem onnan fényképeztem, hanem kintrõl a és a konyha fölött lévõ hálószoba ablakából. http://pszichowellness-konyha.blogspot.com/

Szerző: empszi  2010.04.14. 21:10 5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr535913120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

skyppy 2010.04.14. 21:15:46

nem semmi felhõk....mint egy kezdõdõ tornádó tölcsér....

oximoron 2010.04.14. 22:02:54

mondd, M, nem jartal veletlenul ma delutan nalunk? ugyanis detto ilyen felhoket lattam az ablakombol.... :)

SA 2010.04.14. 22:16:27

Ma és is fényképeztem fölhõket, olyan különlegesek voltak. Meg szivárványt. Jeget nem láttam, és Pesten esõ sem volt, csak verõfény és tiszta levegó, ami ott elég szokatlan.

M 2010.04.15. 07:26:53

skyppy, hát elég lenyûgözõ volt. oximororn, ezek szerint elég messzire elért ez az idõjárás. SA én is szerettem volna szivárványt látni, de az nem volt.

Lazac 2010.04.15. 08:50:39

Nálunk is volt tegnap minden, én is fényképeztem függetlenség napja tipusu felhõt, meg dupla szivárványt is...a jégesõt nem
süti beállítások módosítása