Borsóvirág

A jégesõ hírére elkezdtem aggódni a borsón. Ma kimerészkedtem a kertbe. Egy kicsit elállt az esõ, és talán a felhõk is vékonyodtak. Úgy látom, a borsó megúszta, és jól vannak a kis káposztaféle-palánták is. Holnap kezdek a Fiziocentrumban. ... És most gondolkodtam, hogy mit is írjak. Nem tudom. Járom az utam, s úgy legyen, ahogy lennie kell.

Szerző: empszi  2010.06.02. 15:24 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr255913082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SA 2010.06.02. 22:44:08

.. et fiat voluntas Tua ..., mármint legyen úgy, ahogy Õ akarja.

amerika24 2010.06.05. 07:28:11

...az én borsóm fekszik, de talán lesz még szem belõle...:) ...uborkát viszont újat kellett vetni...a szél letépte mindenét...

M 2010.06.05. 14:28:08

Nekem csak egyetlen uborkapalántám volt. Nagyon megviselte az idõ, de lehet, hogy még feléled.
süti beállítások módosítása