Lányok-fiúk

Nagyon rosszul aludtam. Háromkor felébredtem, s nem is tudtam visszaaludni, pedig volt már éjfél, amikor elaludtam. Azt hiszem, sokkal mélyebben érintett ez a mai nap, mint amennyire megengedtem magamnak, hogy tudatosan átgondoljam. Azért nagy dolog ez. Utoljára tizenkét éve voltam ballagó osztályfõnök. Aztán az iroda idõszaka volt. Valahogy mindig másként lesz, mint ahogyan látszik, vagy ahogyan gondolnám, hogy alakul majd. Mostanában kezdem csak engedni, hogy figyeljem az áramlást. Érdekes. Délután aludtam, de még mindig nem ébredtem fel. Valahogy még el kell rendezõdnie bennem a dolgoknak. Úgyhogy megyek, folytatom a délután megkezdettet.

Szerző: empszi  2010.06.12. 20:58 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr315913073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása