Felkerült a V is a táblára! És reklámozom a nyári lovastábort

A boltban mondták az asszonyok így. De valóban ez van. Össze is pakoltam az osztályban és a tanáriban is. Valahogy olyan szomorú vagyok, ahelyett hogy örülnék. Nem értem magam. A tegnapi értekezlet után is egy kicsit jobbra vártam. De miért is? Még mindig naiv vagyok. De akkor is nekem van igazam. HI felhívott, hogy vasárnap menjek. Hát nem tudom... De hát úgyis megyek. De nem az õ kedvéért. Aztán az sem volt öröm, hogy itthon felejtettem cuccokat, és haza kellett jönnöm értük. Ez egy ilyen nap. A legjobb lenne aludni. De most megírom a cikket az EK-ba. Holnap elmegyünk Siklósra.

Ja, és az utolsó nap örömére délelõtt is lehetett lovagolni az iskola udvarán. Eddig mindig csak délután voltak lovasfoglalkozások. Lesz lovas tábor is. Az http://egerag.hu -n fenn vannak a részletek. Ajánlom mindenki figyelmébe.

Szerző: empszi  2010.06.15. 14:03 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr905913070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

amerika24 2010.06.15. 19:47:25

...de jó lehet egy lovastábor!!! :) ...te is naiv vagy ? :)

M 2010.06.16. 17:38:14

Amerika, az idén lesz az iskolánkban elõször lovastábor, de Ferenc fiam már sok éve jár, s õ nagyon szereti.
süti beállítások módosítása