Elsõ nap

Szeretném minél jobban tölteni a szünetet. Hogy ne menjen az idõm "semmi haszon fejibe" :) ezt most azért írtam idézõjelbe, mert a gyerekek hívták fel rá a figyelmemet, hogy ezt sokszor mondom, s ha elkezdem, akkor KN. befejezi a mondat. Vagyis írjam nyugodtan múltidõbe. Mert már más tanárok mondatait folytatja szeptembertõl. Tehát reggel kiszedem egy csomó borsót ebédre, aztán lementem HI-hez, hogy a vasárnapot megbeszéljük. Aztán mentünk Siklósra aztán Harkányba. Ott sikerült Ferencnek elintézni a dolgot. Kerteztem, fõztem, nézetem a vasárnapit. Most meg ki kell kapcsolnom a gépet, mert durva vihar ígérkezik. Még annyit, hogy Miském ma New Yorkban van.

Szerző: empszi  2010.06.16. 18:05 5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr705913069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

skyppy 2010.06.16. 18:57:21

:-)))) hát ez a napod nem telt el haszontalanul...:-))) De akkor mi történik, ha mégis olyanná sikeredik egy napod?...lelkiismeret furdalásod lesz?:-))

M 2010.06.16. 20:10:09

... hát, akkor majd keresek benne valami hasznot... :))) (majd jól megmagyarázom :) )

skyppy 2010.06.16. 21:20:23

:-))) helyes..abban én is jó vagyok:-))

SA 2010.06.16. 22:27:09

BM, BS és mögöttük a siklósi városháza tornyostul, meg a katolikus iskola. Ez itt fizetõ parkoló, viszont dzsámi mögött van egy ingyenes, és az gyalog ide nincs egy perc. Én utálok fizetni a parkolásért elvbõl, ezért az összes magyar város parkolási trükkjeit ismerem. :D:D:D:D

M 2010.06.17. 07:12:52

Skyppy: :))) SA: Majdnem, csak nem BM (mert õ New Yorkban van), hanem BF. :)) Hát én meg túl ritkán megyek Siklósra ahhoz, hogy ezt tudtam volna.
süti beállítások módosítása