Õszi idõ az év leghosszabb napján

A nap legfõbb híre mindenképpen, hogy Misikém szerencsésen megérkezett az USA-ból. Igaz, haza csak pénteken jön, de azért már legalább 200 km-re van, és nem a tengeren túl. Délelõtt még majdnem nyári ruhába öltöztem, de az utolsó pillanatban meggondoltam magam. Hát jól tettem. Bementünk Pécsre szúnyoghálót venni, s közben elkezdett szakadni az esõ. Felvetõdött bennünk, hogy várunk egy kicsit, hátha eláll. Hát még mindig a boltajtóban állhatnánk. Délután fodrászhoz mentem, akkor fényképeztem az Irgalmasok utcájából felfelé. Hát a hegy sem látszott a felhõktõl. Aztán M-val találkoztam. Az esõ azóta is szakad. Egész jól alakult, hogy a múlt héten papukoztunk.

Szerző: empszi  2010.06.21. 20:33 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr435913063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SA 2010.06.21. 21:54:13

Ez is szép város, ahova ma kirándultatok. :D:D:D:D:D Az ott a jobboldali utcasor végén, az az érdekes barokkos tetejû. az egy templom. Ha elõre szóltál volna, megírtam volna, hogy ha bemész. (9-18-ig nyitva) az északnyugati gyóntatószékben ül egy öreg pap. Ha rám hivatkozol, megmutatta volna azt a képet, amit Passzauban festettek Lucas Granach Drezdai Madonnájáról. :D:D:D:D:D:D:D Aztán még föjjebb egy másik templom az a gömbölyû tetejû.... . :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Livia 2010.06.22. 12:09:11

Pont, mint a svéd idõjárás.:))

M 2010.06.22. 18:37:32

SA, ma is ugyanabban a városban voltunk, mint tegnap, de másik részében, s ott sem hivatkoztam rád. :I Livia, rég láttalak. Örülök, hogy jöttél. :)
süti beállítások módosítása