Mézelõ

Vajon méhecske ez a kis rovar? Nem vagyok benne biztos. De nagyon szorgosan gyûjtögeti a sövénynövényrõl a virágport. Sajnos, amikor az akác virágzott, akkor nem nagyon tudtak kiröpülni a pocsék idõ miatt. Ott, ahonnan szoktam venni a mézet, más években 70 mázsát gyûjtenek, most csak 20 mázsát tudtak begyûjteni. Én az akácmézet szeretem a legjobban, s el is fogy legalább egy kiló egy hónap alatt. Persze más virágból majd gyûjtenek. Ahogy jöttünk-mnentünk a múlt héten hársillatú volt az egész világ. (Csak a hársmézet nem nagyon szeretem.)Azt is terveztem, hogy a bodzavirág mintájára sütök akácvirágot is, de erre is majd csak jövõre kerül sor. Úgy egyébként kerteztem ma meg takarítottam és átmostam az abroszokat, szalvétákat szombatra. Holnap még ezt folytatom a takarítást, délután Fiziocentrum. Ferenckémék - emberi számítás szerint holnap jönnek, Misikém meg pénteken. Szombaton meg a "vendégség".

Szerző: empszi  2010.06.23. 20:12 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr35913061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása