Kisbéka

Talán mondtam már, hogy ezt a fényképezõgépet terápiás célzattal vettem. Azelõtt mindig kerestem valami szép képet a mondanivalómhoz. Valószínû, akkor jobb volt ránézni a blogomra. Most meg én fényképezek minden nap, s nem mindig jók a képek. Sõt egyáltalán nem haladják meg az emlékkép minõséget. De ez nem is baj, mert a célom azért elérem. Az a terápia, hogy tudatosan igyekszem kifelé is figyelni és találni egy-egy olyan képet minden nap, ami mesél a hétköznapjaimról. Azért, fényképezek hogy meg is lássam ezeket a dolgokat, ne csak nézzem. Mert azt vettem észre, hogy úgy rohannak el mellettem a napok, hogy nem is jut el a tudatomig, hogy mi is történt velem az nap. Olyanokat, keresek, hogy mi az a pillanatnyi öröm, ami szebbé tetszi a napot. Ma már majdnem kép nélkül maradtam. Mert nem volt sok érdekes. Felraktunk néhány szúnyoghálót, fõztem ebédet, voltam a Fiziocentrumban. No, ezek mind jó dolgok, de fénykép egyikrõl sem készült. Most amikor hazaértem, akkor jutott eszembe, hogy mi is lesz ma a bolgban. És ekkor sietett a segítségemre ez a pici béka. A fal mellett ugrált a szénává száradt, lekaszált fûszálak között. Annyira pici volt és olyan terepszínû, hogy elõször azt hittem, szöcske. De a kép egyértelmûen bizonyítja béka mivoltát. :)

Szerző: empszi  2010.07.01. 20:15 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr965913052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

skyppy 2010.07.02. 05:15:42

M...egészen más perspektívába helyezed a fotózást...és bevallom tetszik nekem, talán mert , ha nem is tudatosan, de pontosan ezt érzem én is.....a fényképpel megállítani az idõt egy kicsit, látod már csak úgy kellene gondolkodnom a dolgokról ahogyan te teszed....de talán idõvel én is eljutok oda....a hídhoz.....:-))

M 2010.07.02. 21:01:59

Skyppy, nekem tényleg haszon ez. :)
süti beállítások módosítása