Telihold

Tegnap este egy kicsit elszórakoztam a Hold fényképezésével. Tudom, hogy játék az egész egy ilyen géppel, de jól éreztem magam közben. :)

Szerző: empszi  2010.07.27. 08:50 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr945913024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SA 2010.07.27. 10:43:47

Nem, ezzel a géppel komoly képeket lehet csinálni. Többet tud, mint húsz éve a legprofibb filmes. Ennél jobbat ilyen körülmények között azzal se tudtál volna. És mik ezek a körülmények? Állvány. Mivel kis könnyû a gép. a legolcsóbb is megteszi. Már 200 Ft-ert is van Tesco asztali állvány. Nekem is van, szerintem profi. A másik az, hogy felhó van a Hold elõtt. Ezt nem lehet kiküszöbölni. A harmadik, belehet állítani az ISO értéket. Ezt alapban autómatikusan állítja be. Ha kevés a fény, nagyobbra veszi, viszont akkor a felbontása rosszabb lesz. Ha állványon van, érdenes kicsire venni az ISO-t, és akkor hosszabb expozícióval bemozdulásmentesen is szép kép lesz. Bár a maguk nemében ezek is szépek. Olyan "fényrajzo" (hosszú expozícióval mozgó gép) képek nekem is vannak, mind véletlen, de van köztük egész érdekes., mint ez is itt tõled,
süti beállítások módosítása