Paprikás hangulatom

Akár találóskérdés is lehetne ez a kép. A megoldás a fõzõs blogomban található. A Paprika Magazinnal töltöttem a sziesztámat, és a blogjaimról gondolkoztam. A fõzõs blogommal kapcsolatban van egy csomó ötletem. Kíváncsi vagyok, hogy mennyit lesz energiám megvalósítani belõle. Azt hiszem, hogy vannak emberek, mint pl. én, akiket az új dolgok kitalálása, a tervezés lelkesít. A megvalósításhoz már sokszor nincs elég türelmem. Mert ha már látom, hogy meg lehet csinálni, akkor már nem annyira izgalmas. Az utómunkálatok meg kifejezetten idegesítenek. Akkor én már rég "új vizeken járok". De azt hiszem, vannak emberek, aki a második és olyanok, akik a harmadik fázisban érzik jól magukat (vagy tévednék?) Ha ez így van, és össze tud jönni három ilyen ember, akkor nyilván nagyon kreatív és hatékony csapatot alkotnak.

Szerző: empszi  2010.07.31. 17:29 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr155913019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2010.08.02. 10:17:12

A hármas gondolat nagyon jó a három ember típusról ilyenkor kár hogy messze vagyunk egymástól...Ágnes

M 2010.08.02. 20:53:14

Bizony, Ágnes, néha jobb lenne közelebb... :)
süti beállítások módosítása