Keresztes

Valahogy a keresztespók más. Az valahogy olyan nemes pók vagy mi. Gyerekkoromban is volt keresztespókunk. A pinceajtóban lakott. Ezt sem lenne szívem eltávolítani. Egyébként nem is olyan nagy. Lehet, hogy fiatal. Ma láttam elõször. Ezen a helyen máskor is lakott már keresztespók. Vajon, hogy választják meg a helyüket? Reggel láttam meg. Akkor még szépen sütött a nap. Kerteztünk is egy kicsit, de nem lettünk készen az epres ágyással. Aztán délután vihar lett. Egészen estig. De azért délelõtt meg kora délután írtam elég sokat. Csak nem akar összeállni. De már jobb a helyzet, mint tegnap.

Szerző: empszi  2010.08.03. 21:33 7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr175913014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SA 2010.08.03. 21:37:41

Keresztespók, Keresztes puszta keresztes lovag,.:D:D

noémi 2010.08.03. 22:13:26

Olvastam a naplód. Még mindig az az érzésem, hogy az otthoni viszonyok miatt lettél hirtelen ennyire hallgatag és kedvetlen. Szerintem ez az összecsiszolódás egy kicsit hosszabb menet lesz. Voltam már hasonló helyzetben és én sajnos kis híján megbuktam. Talán pont ezért Neked viszont nagyon drukkolok.

M 2010.08.04. 19:08:02

SA keresztesháború, Keresztes Józsi... :D Noémi, köszönöm. :)

SA 2010.08.04. 19:12:28

Dr. Keresztes Szilárd, Keresztes Ildikó, keresztes vipera, keresztes szamár (pont ott a kereszt, ahol Jézus ült a hátán, fajtajelleg), keresztes gõte, keresztes róka (vulpes cristatus)

M 2010.08.04. 20:16:37

keresztesvirágú (pl. káposzta)

SA 2010.08.04. 21:06:51

Keresztes (Kreutzstädten Temesköz), Keresztes-Fischer (CRNLG), Keresztes Szent János

SA 2010.08.05. 08:44:06

És, hogy el ne felejtsem, a siklósi kerületi esperes Dr. Keresztes Pál. :D:D
süti beállítások módosítása