Fikusz

Van egy jó nagy fikuszunk. Már majdnem 30 éves. Mindig külön program, hogy lemossam a leveleit. Be kell hozzá hozni a nagy létrát. Ma megcsináltam. Örülök neki. volt olyan ötletem, hogy meg kéne számolni, hogy hány levele van, de rájöttem, hogy volt már jobb és hasznosabb ötletem is. :)

Úgy egyébként meg sokat gondolkodok a változásról. Akárhogy is, - úgy érzem - ha lassan is bontakozik ki ez a század, csak másmilyen lesz, mint az elõzõ, az elõzõ kb. három. talán véget ér már az öntelt ember korszaka. És talán egy kicsit alázatosabb szívvel közelítünk a világhoz, melyben élünk. A problémák magasabb szinten oldhatók meg, mint ahol keletkeztek. De ehhez be kell kalkulálnunk az életünkbe a magasabb szintet. Enélkül nem megy. Szóval, ha a növényekkel vagy állatokkal foglalkozom, mindig filozofikus hangulatba kerülök. Mert az élõlények magukért beszélnek.

Ma a fõzõs blogomba a tökfõzelékrõl írtam: http://pszichowellness-konyha.blogspot.com/2010/07/tok-jo-ebed.html

A honlapom blogjába meg a bántó megjegyzésekrõl, arról, hogy néha van olyan, hogy hízni kéne, és megígértem, hogy hamarosan a gyerekekkel kapcsolatos evési gondokról fogok írni. http://pszichowellness.hu/

És az elõbb még csináltam egy ehetõ zászlós bejegyzést is. :) http://pszichowellness-konyha.blogspot.com/2010/08/eheto-zaszlok.html

Szerző: empszi  2010.08.14. 19:27 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr605913002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

skyppy 2010.08.15. 04:53:59

M akkor nekem még fejlõdnöm kell, nincs filozófikus hangulatom az állatoktól és a növényektõl...még....túl sok a problémám a jelenben.....

SA 2010.08.15. 07:56:07

Szeretnél olyan fikuszt, ami kint van az udvaron és terem is? Ha kell, tudok adn hajtást. Találkozta az utcán a papoddal, GK-val. Tiszta depis hangulatban volt. Hívtam hozzánk a szokásos nagy beszélgetésre, de még arra se volt kedve. Fel kéne vidítani valamivel.

M 2010.08.15. 19:27:39

skyppy, az hiszem a Google-rõl mesélik, hogy a dolgozóikat kötelezik, hogy a hét néhány munkanapján valami egészen mást csináljanak, mint a munkájuk, mert így a maradék munkanapokon sokkal hatékonyabban és kreatívabban oldják meg a feladataikat. (Lehet, hogy ehhez hasonló módszer a hétköznapi embernek is hasznos lehet. ) :) SA, fikusz az udvaron? Terméssel? GK-t majd felhívom valamikor.

skyppy 2010.08.15. 20:05:00

igen hallottam hogy azért van fen a pasziánsz a windows programban, hogy ezzel játszva megtörik a programozók az egyhangú munka monotonitását....na ja...:-))) amúgy én nem bánnám, de a munkáltatóiim nem olvasnak ilyesmit:-)))
süti beállítások módosítása