Hernyók és az egyhegyû figyelem

Hát ezt nem hiszem el! írtam ide egy viszonylag hosszú bejegyzést, és valami meggondolatlan mozdulattal elkattintottam, és elveszett az egész. Hát ez ilyen. Nem lehet csak úgy összevissza kattintgatni az életben büntetlenül. Ha csinálunk valamit, hát akkor arra figyeljünk. Van egy szó: egyhegyû figyelem. Nos, ezt nem ártana gyakorolnom. Egyébként a hernyók jó dizájnjáról és a biokertrõl elmélkedtem. Arról, hogy mit is kéne csinálnom, hogy a kismadár is jóllakjon és a káposzta is megmaradjon. Mit lehetne csinálni a káposztalepke hernyói ellen permet nélkül? De nem is kísérlem meg még egyszer leírni azt az elõbbi páratlan eszmefuttatást. Maradjon tanulság a hernyó és az egyhegyû figyelem.

U.i: Ma a honlapm blogjára http://pszichowellness.hu / Körbe-körbe a kalóriák körül címmel írtam eszemfuttatást. A többi helyemre nem jutott ma idõm.

Szerző: empszi  2010.08.16. 21:33 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr435913000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SA 2010.08.16. 21:46:18

Ezt Te fényképezted? Nagyon jó! Nemtom miért, de a mi káposztánkat eddig még elkerülték. Tetszik, ahogy át szoktad az immanens témát vezetni filozofikusba. Kár, hogy most az internet ördöge ellopta!

skyppy 2010.08.17. 05:11:57

M....nekem ez is tetszik bááár nem tudom milyen lett volna a másik....egyhegyû figyelem...hmmm tényleg nagyon jókat olvasok itt...ja és utálom a hernyókat...talán kézzel össze kellene szedegetned a káposztáról õket, kiszárítani madáreleségnek....:-)))

M 2010.08.17. 12:53:40

skyppy, ;) hát aaaaaaaaaaz sokkkkkkkal jobb volt :) :) :) Attól én is iszonyodnék, hogy hozzáérjek ezekhez. Még a gondolatától is kiráz a hideg. A meztelencsigával is így vagyok. Ha véletlenül hozzáérek, rám tör a hiszti. Pedig egyébként egértõl, békától ilyesmitõl nem félek. De így képen nézni nagyon érdekes. Abból a szempontból, hogy egy ilyen nagyon nemszeretem lény is képes úgy kinézni, mintha valami vezetõ divatház vagy iparmûvész álmodta volna meg. És mint "köztudott" én most a világra rácsodálkozós korszakomat élem. Jobb késõn, mint soha! :) SA, igen én fényképeztem. De nem tettem mást, mint lenyomtam a gombot. A hernyók ott voltak, és kész. :) Örülj neki, hogy a ti kerteket elkerülik. Még az extravagáns külsejükkel együtt sem éri meg, hogy itt vannak. :) :) :)
süti beállítások módosítása