Reggeltõl

Nagyon szeretem ezeket a nyárvégi reggeleket. Kb. akkor ébredek, mire felkel a nap. A madarak nagyon élénkek ilyenkor. Tegnap egy harkály volt a diófán, ma meg hatalmas hangzavart csaptak a szarkák. Lemegyek, iszom egy citromos vizet, s kiülök a teraszra, s eszek valami gyümölcsöt reggelire. Mostanában leginkább õszibarackot. Az a kedvencem. A vajszlói dinnye után nemigen ízlik a másik az idén. :) Aztán iszom egy gyönge kávét. Már évek óra ilyent iszom. Igazából csak az íze meg a szertartása miatt. És most, hogy nem vagyok szigorúan idõhöz kötve, ülök egy kicsit és gyönyörködöm a reggelben. Gyakorolom a mostban élést. Általában ott szúrjuk el, hogy állandóan a múltról vagy a jövõrõl készített belsõ filmjeinket nézzük. Pedig élni csak a jelenben lehet. A jelen pillanatokból fûzõdik az életünk gyöngysora.

Úgy egyébként a Nemzeti Gulyásnapról olvastam, meg ennek kapcsán a meghirdetõ blogon néhány figyelemre méltó cikket a magyar gasztronómiáról. Folytattam a kalendáriumi munkát, az ajtófestést és a napi házimunkákat is csináltam.

A fõzõs blogomba írtam egy paradicsomsalátát az itthon termettekbõl, és mint mondtam a Nemzeti Gulyásnapról adtam hír. http://pszichowellness-konyha.blogspot.com /

A honlapom blogjába egy olyan cikket hoztam, ami az ideális testsúlyhoz kapcsolódó tévhitekbõl gyûjt egy csokorral. http://pszichowellness.hu/

Szerző: empszi  2010.08.17. 20:55 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr385912999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

skyppy 2010.08.18. 04:14:15

igen, ezt szeretem én is a nyári hajnalokban, a csöndet...aztán részese lenni annak, ahogy mindenki más is felébred körülötted....:-))) és nem sietni végre sehova.....

amerika24 2010.08.18. 07:10:25

"A jelen pillanatokból fûzõdik az életünk gyöngysora."...hogy ez de szép...:)...

SA 2010.08.18. 07:53:22

Ligamen Margaritarum Vitae - nem véletlenül nagy M-mel, vagy magyarul: életünk Gyöngysora. Kagylók izzadják, ha valami nem oda való zavarja meg belsõ világukat, aztán valakik felfûzik. fonalra. Remélem, nem a Moirák. Bár õk fonnak, nem fûznek. Talán azt a fonalat, amin a Gyöngysor van? Csak el ne szakadjon idõ elõtt! És ha mégis, szét ne guruljanak a Gyöngyök! :D:D:D

M 2010.08.18. 21:57:13

Skyppy, :) Amerika, köszönöm .:) SA, neked is köszönöm. Szépen írtad. :)
süti beállítások módosítása