Nyáj

Délelõtt itt a kert végében legelt a nyáj. Juhok, kecskék, két szamár. De nem álltak türelmesen, hogy lefényképezzem õket. Hát lehet, hogy még a birka is türelmetlen. De lehet, hogy csak a kecskéket követték. A kecskék nagyon szemfülesen követték a körülöttük zajló eseményeket. Ahogy megneszelték, hogy õket figyelem, már indultak is kifelé a látóterembõl. A többiek meg átvették a tempót.

Mi, emberek is mindig átvesszük a tempót a nyájban. Én sem vagyok ez alól kivétel. Pedig mindent megteszek, hogy ne így legyen. Mert ha van, amit nagyon nem szeretnék, az az, hogy nyájember legyek. Mert a nyáj nem egyenlõ a tagjainak összességével. Kevesebb. Mert egy közös akaratba, célba egyesül a tagok akarata. De nem adódik össze. Ezért kevesebb. Amikor több lesz egy megy egy, az a csapat. A jól mûködõ csapat. No, ebbõl viszont hiány van.

Ma megjött a listás levél a tanévkezdésrõl. Jó sokat kalendáriumoztam, folytattam a festést. Ó, és most jut eszembe, hogy mit felejtettem el. Pedig itt van felírva az orrom elõtt a papíron. Áh, csak nem érintett meg a nyáj tempója?!

A fõzõs blogomba töltött tököt írtam: http://pszichowellness-konyha.blogspot.com/

A honlapom blogjában meg a kisgymerekes édesanyák evéshez viszonyáról elmélkedtem. http://pszichowellness.hu/

Szerző: empszi  2010.08.18. 21:47 10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr335912998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SA 2010.08.18. 21:56:21

A nyáj ilyen, a falka meg elnyom. Csapat? Hát igen! Mi az a lista?

M 2010.08.18. 22:01:09

SA, gmail-es levelezõlista. Én mondtam, hogy legyen, sõt, én csináltam :) , hogy rendesen áramoljon az információ. Ha I. felírja a listás levélre, ha eszébe jut valami, nagyobb eséllyel lesz közismert a tanáriban a dolog, mintha csak megmondja annak, aki éppen szembejön vele, s mindketten elfelejtik még mielõtt vége lenne a mondatnak.

skyppy 2010.08.18. 22:06:02

hmmm nyáj és csapat..... nekem régi vesszõparipám, hogy nincs csapat a munkahelyemen, igaz nyáj sem, mert mindenki egyedül küszködik....kezdetben tettem ellene, de ehhez partnerek is kellenek...

SA 2010.08.18. 22:06:26

Vagytok vagy tízen, és elektronikusan kell levelezni? Én ötven fõs testületet elértem élõszóval. :D:D:D:D:D

M 2010.08.18. 22:09:34

SA, Az régen volt, már több mint egy éve. Azóta már változtak az idõk. :D Egyébként 15! Jó? :D

M 2010.08.18. 22:13:18

skyppy, biztosan nem érezték meg, hogy mi a csapat és a nyáj közötti különbség. Ez azért nem érti ám mindenki, megérezni meg pláne nem! :) Nálunk sincs csalat, még a levelezõ listánk ellenére sem. Pedig nekik még prédikálok is naponta. Hát, ez ilyen...

SA 2010.08.18. 22:13:54

Hát több mint egy éve, de mi volt akkor? :D:D:D

M 2010.08.18. 22:14:09

csalat = csapat Nálunk= az én munkahelyemen.

skyppy 2010.08.18. 22:15:17

M, igen ezt érzem....sajnos....néha nagyon bánt, hiszen egy a munkahelyünk, mégis,mintha mindenki máshol dolgozna és az egész még a végtelenben sem találkozik....

SA 2010.08.18. 22:18:49

Az a hátsó szamár keresztes szamárnak néz ki. Az ilyennek a hátán van egy kereszt rajzolat ott, ahol virágvasárnap Jézus ült rajta. (A keresztes pókon nem ült senki,) :D:D:D:D:D:D
süti beállítások módosítása