Talán hasznosabb

Skyppy kommentelte a tegnapira, hogy írjam, le azt is, ha már jobb... Hát, azért ma már valamennyivel jobb volt, mint tegnap, de még ma sem volt az igazi. Most nem szúrtam el a dolgokat, de olyan lassúnak éreztem magam, mint a csiga. Viszont a bodzaszószból ennyi maradt, amennyi itt a képen látszik. A gyerekek szerint jó volt, és csináljak máskor is. Hát, lehet, hogy néha sötétebben látom a dolgokat? Ma is többnyire fõztem. Elmegyünk két napra, s a három itthonmaradónak elkészítettem a szombat-vasárnapi ennivalóját. Meg sütit is sütöttem. De a fõzõs bolgra, sõt a honlapomra sem maradt idõm. Ehhh... Szóval holnap, holnapután nem vagyok itthon. Majd jövök.

Szerző: empszi  2010.08.20. 22:28 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr205912996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2010.08.22. 12:12:22

ezekszerint finom volt az a bodzamártás. én még nem láttam ilyet , és nem is hallotam róla
süti beállítások módosítása