Sajt

Miért sajt? Mert nem jut eszembe semmi. Szó szerint semmi. Csak ez a szó. Annyira elfáradtam, hogy nincs is rá szavam. Baján voltunk. Kb. dél volt már, mikor hozzáfogtam, s él hétkor hagytam abba. Vagyis akkor lettem kész. Megállás nélkül. Mindig meg kell állapítanom, hogy sok ez nekem. Egyszerûen nem tudom megérteni. Elfogadni. Felfogni. De egyébként meg ez van. Ha lassabban csinálom, akkor csak késõbb érünk haza. Nem csinálja meg helyettem senki. Most megyek aludni. Fekve. Mert most így ülve, ráadásul, hogy közben mér írok is, egy kicsit kényelmetlen. :)

Szerző: empszi  2010.08.27. 22:01 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr495912991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SA 2010.08.27. 22:09:28

Ma én is a sajtra gondoltam, de . én se tudom miért. Nagyon szeretek különleges sajtokaz csinálni, de már rég nem csináltam. Meg ma pótvizsgáztattam. Kettõ kivételéével mindenkit megbuktattam volna. A bizottság meg csak kettõt buktatott, a többit átengedte. Szerencsére ez nem alkotmánybíróság, hogy úgy hirdessék ki, SA különvéleményével. Te buktattál?

skyppy 2010.08.28. 06:01:20

M most annyira nevettem....ugyanis a gyerekeim egyszer ,nagyon régen kitalálták ezt a mondatot " Mert sajt....." ha valamire nem tudtak, vagy nem akartak válaszolni.....:-)))))..és még most is használják....:-))

M 2010.08.28. 21:53:26

SA, nem. Egy szülõt rábeszéltem, hogy kérje az osztályismétlést egy pedig magától kérte. Én pótvizsgára nem buktatok. Nem bízom abban, hogy nyáron egyedül megtanulja, amit velem sem tett meg a tanévben. De nagyon keményen küzdök hosszú ideig, hogy teljesítse mindegyik elsõ nekifutásra legalább a minimumot, de hát... Skyppy, ez jó! :)))
süti beállítások módosítása