Kezdõdik

Mármint a tanév. Ma volt a tanévnyitó értekezlet. Holnap lesz az évnyitó Szalántán. Reggel még ragyogó idõ volt, bár egy kicsit hûvös. Délután meg olyan hideg lett, hogy bekapcsolt a fûtés. Talán, hogy ne legyen nehéz szerdától az iskolapadba ülnie a gyerekeknek. Úgy egyébként ez a mai napom nem ér egy fabatkát sem. Annyira lezuhant az energiaszintem, hogy le kellett feküdnöm. Úgy éreztem, lefagy a lábam, és futkosott benne a görcskezdemény. Holnap lesz három éve, hogy elkezdõdött a hatalmas túra.

Szerző: empszi  2010.08.30. 19:13 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr935912988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SA 2010.08.30. 21:40:18

Ja, nekem is holnap nyitóértekezlet. Remélem nem zuhan le az energiaszintem. De mi az az energiaszint?

M 2010.08.31. 07:06:57

Hol volt az értekezlet? Tudományos meghatározást nem tudok adni az energiaszintre, de valami, ami mûködteti a testünket, mozgatja az izmokat, és küldi az információt az idegpályákon. Van, amikor ez gyors és erõs , máskor meg nem. Van, amikor gyorsan és hatékonyan tudok mozogni meg gondolkodni, kreatív vagyok, és vidám, erre az állapotra mondom, hogy tele vagyok energiával. (Hála Istennek, ez sokszor van.) És van olyan, amikor annyira fáradt vagyok fizikailag és idegileg, hogy csak feküdni birok, mert ha pl. ilyenkor a gép elõtt maradnék megfájdulna a fejem, mert ilyenkor gyakran elkezd fájni, s csak úgy tudom megakadályozni, hogy jobban fájjon, hogy becsukom a szemem. Nos, ez... , meg ilyesmi. Tudományos nem volt, de gondolom, újdonság sem, hogy van így az ember néha. :) Persze, azt is mondhattam volna, hogy elfáradtam. De azért nem ezt mondtam, mert igazából nem volt mitõl elfáradnom. Mert nem csináltam semmit, szó szerint semmit. Ott ültem, és bambultam. És pár óra múlva úgy értem haza, mintha a bányából jöttem volna. (És ilyenkor általában jéghideg a kezem, lábam.)

SA 2010.08.31. 07:40:41

Zipi. Értem. Ez egy nagyon komplex érzet, Nálam is sokszor alacsony, de többnyire magasan van, kicsattan, :D:D:D Energia görögül munkavégzõ képesség. Tényleg az.
süti beállítások módosítása