Kicsik és kicsit nagyobbak

Megkezdõdött. Talán elég is lenne ennyi. Így tanévkezdés táján annyi a közhely, már az is annak látszik, ami nem az. Ma csak a kicsikkel voltam. Akik már nagyok. Mert már ötödikesek. De jól megleszünk. Majd õk is megnõnek. Az elõzõ négy év is nagyon gyorsan eltelt. Szinte végig blogoltam már. Ötödikesek voltak, amikor májusban megírtam az elsõ blogbejegyzést ezen a helyen. Érdekes dolog ez az idõ. Egyre gyorsabban múlik. De mégsem ez számít, hanem, hogy mivel telt. Mert az a jó, ha az idõ telik - megtelik, s nem csak múlik. Évek óta mondom, hogy szorosabban kéne együttmûködni a mûvészeti alapiskolával. Eddig süket fülekre találtam. És most, más miatt, mint hogy én mondtam megvalósult. És ez jó, ennek örülök. Érdekes ez is, hogy számtalanszor megvalósult már ötletem nélkülem. Elõször ezt furcsának éreztem. De már természete, és örülök, mert nem az a lényeg, hogy ki találta ki, hanem, hogy jobb legyen, hogy szebb legyen a világ, több legyen az öröm.

Szerző: empszi  2010.09.01. 17:17 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr495912986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

amerika24 2010.09.02. 11:54:44

...de jó is lenne, ha mindenki így venné a dolgokat...:)...csupa örömben úszhatnánk...de sajnos nem így van, az emberek java részének még nagyon fontos, hogy " õ" legyen a kivitelezõ...s õ kapja az elismerést...mit sem törödve a többivel...

M 2010.09.02. 20:39:06

amerika, tényleg sokkal jobb lenne, de valahogy az emberek nem mindig látják át a dolgokat, és képesek teljesen értelmetlen dolgokra hihetetlen energiát fordítani. aztán semmi nem lesz jobb a végén... Ezen majd egyszer elgondolkodom, s leírom rendesen. Most már egy kicsit este van. :)
süti beállítások módosítása