Szürke

Már megint hideg van. Elég lazán öltöztem, s majdnem megfagytam hazáig. Aztán gondoltam, hogy jobb téma mára úgy sem lesz, hát csinálok egy képet az útról, ami beér a faluba. Mert ahol bejön az út, ott ki is lehet menni. De most olyan sekisebe hangulatom van. Hamarosan jön G. és leradírozza a gépem. Talán jobb állapotba kerül ettõl, mert az utóbbi idõben sok percem elrabolta. És egyébként sem vagyok elég hatékony. Reggel óta úgy érezem magam, mintha egy szürke függöny lenne elõttem. Nem akarom elfogadni, hogy ennyire befolyásol az idõjárás. Lehet, hogy inkább csak az van, hogy érezem a sárkányok küzdelmét, csak nem akarok odanézni. Alapvetõen egyedül levõ típus vagyok, azaz elég jól elvagyok a magam vadászterületén egyedül, mint a macska. De azért néha mégis jobb lenne csapatban. Mert ha van csapat, akkor szerencsés esetben a tagok átlendíthetik egymást a holtponton. Vagy lehet, hogy mégsem. De az is lehet, hogy megy ez nekem egyedül is.

Szerző: empszi  2010.09.06. 15:29 5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr835912980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

skyppy 2010.09.06. 17:14:38

M..:-)) nagyon ismerõs érzés ez az egyedül, vagy csapatban....én azt hiszem csapata válogatja melyik lendít át,vagy húz vissza.....:-))

amerika24 2010.09.06. 23:06:31

...tényleg olyan hideg, zord idõ volt ma...s ha már a sárkányt emlegeted, lassan itt az ideje a sárkányeregetésnek...:)...de azok ott fenn nem biztos hogy tudnak majd küzdeni...csak repülni...:)

M 2010.09.07. 15:58:52

skyppy, ez így van, meg nem is mindig választhatsz már akkor.... :) amerika, de rég gondoltam már a sárkányeregetésre. Gyerekkoromban volt, hogy sikerült felröptetnem a sárkányomat, s most örömmel tölt el az emlék! :)

2010.09.09. 22:06:27

Ezzel a hangulattal én is most pont így vagyok mostanába különösen,- mit Te...
süti beállítások módosítása