Madárka

Délben, amikor jöttem haza, egy csomó fecske keringett a levegõben. Nyilván gyülekeznek már. No, röpködõ fecskéket fényképezni elég reménytelen vállalkozás. Hogy mégse maradjak madár nélkül ez a kis jószág odaült a villanydrótra. Belõle sem túl sok látszik, de legalább emlékeztet a mai napra. Ma van éppen három éve. Arra gondoltam, hogy akkor az is hatalmas dolognak tûnt, hogy felkeljek egyszer az ágyból. Olyan nagyívû vágyam volt, hogy sétálhassak a kertben. Mennyi minden történt azóta! De igazából nem is olyan sok. Délután nem voltam jól. Aludnom kellett egy kicsit, hogy aztán a Fiziocentrumra jól legyek. R-val jöttem haza. Beszélgettünk kicsit az autóban. Nagyon sok volt a változás körülötte az utóbbi idõben. De lehet, hogy nem csak körülötte...

Karsa, azt jelenti, hogy sólyom. Ezt a szót ma tanultam. Annyi szépeség és megismerni való van ebben a világban, nem is tudom, hogy miértfordítunk idõt unásig ismert rondaságok nézésére.

Szerző: empszi  2010.09.09. 21:03 6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr35912977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VCS 2010.09.15. 18:52:42

Épp a múltkor találkoztam ezzel a névvel "Karsa". Senki nem tudta megmondani mit jelent. Köszönöm. :)

M 2010.09.15. 19:05:33

VCS! Rég láttalak! Örülök neked. valamiért nem tudok belépni a blogodba. De remélem, jól vagy! :)

VCS 2010.09.16. 15:52:02

Most ezt nem mondod? %eek% Melyikkel próbáltad? a gy.b@gmail ezzel vagy bent a listában

VCS 2010.09.16. 15:53:11

Én azért olvaslak ám, ha nem is szólok :):) a gasztróra meg szoktam :)

M 2010.09.16. 18:57:26

VCS, a másikon válaszoltam.
süti beállítások módosítása