Esõs

Ma ez a szilvásgombóc volt a legjobb. De ez tényleg jó volt. Majd beleírom a fõzõs blogomba. Ezen kívül esik az esõ, hideg van, irodáztam, csekkeket fizettem be. Ilyenkor csekkbefizetéskor, utaláskor mindig azt kell tudatosítanom magamban, hogy ebben az az öröm, hogy van mibõl fizetni. Eddig még mindig volt. Akkor lesz ezután is. De azt azét nem szeretném, ha már most kezdõdne a tél. Igaz, ez nem kívánsághangverseny. Több gyerek beteg, a kollégák is nyûgösek, s én sem vagyok igazán jól. Nem gondoltam eddig, hogy ennyire befolyásolja a hangulatomat az idõjárás. Azt hiszem, a sötétet nem kedvelem. Állandóan gyertyát égetek, s mostanában többször eszembe jut, hogy meggyújtsak egyet. De akkor mindig lebeszélem magam, hogy még nincs itt az ideje.

U.i. Skyppy bíztatására meggyújtottam a gyertyát. és a szilvásgombócot beleírtam a fõzõs blogomba. (És jobb lett a kedvem ezektõl! :) ) http://pszichowellness-konyha.blogspot.com/

Szerző: empszi  2010.09.10. 18:12 7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr505912976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

skyppy 2010.09.10. 18:37:17

:-)) dehogy nem gyújtsd csak meg azt a gyertyát, ennek az idõnek sem volt még itt az ideje:-))) tessék legyél rugalmasabb....ha neked az segít....:-))).. tényleg miért nincs itt az ideje a gyertyáknak?:-)))

M 2010.09.10. 19:08:22

skyppy, igazad van! Már meg is gyújtottam. :) :) :)

skyppy 2010.09.11. 06:18:48

:-))) én most csoki illatú gyertyát égetek....:-)))

SA 2010.09.11. 19:21:49

A csoki illatú gyertya hízlal. Nem úgy, hogy megeszed, hanem az által, hogy csokievésre kényszerít, amikor illatozik. :D:D:D

M 2010.09.11. 22:11:26

skyppy, én még nem láttam, de felkeltetted az érdeklõdésemet. :) SA, evésidõben a csoki sem hizlal. :) :) :)

amerika24 2010.09.12. 07:31:49

...most nagyon otthon érzem magam...:) ...szilvásgombóc és darázspók...:)...ismerõs mindkettõ...

M 2010.09.12. 18:31:14

amerika, örülök neki! :) :) :)
süti beállítások módosítása