Allergia

Na, most ezt idetettem. Igyekszem ebben is találni valami szépet. Hát persze, azért ez is egy éléggé érdekes élõlény. És végülis nem tehet róla, hogy allergiás vagyok rá. Arról sem tehet, hogy tájidegen itt, és nincs benne az itteni ökoláncban, és így túl tud szaporodni. De nem is mindenki allergiás rá. Tehát bennem is van "hiba". Valamiért hisztérikusan reagál rá a szervezetem. De lehet, hogy nem is ez a bûnös, csak részben. Nyilván a megfázás. Éjjel elég rossz volt. Ez volt eddig a legrosszabb éjszakám az allergiaszezonban. De egy mosdás, fogmosás elég volt. Évekkel ezelõtt még gyógyszert szedtem, meg még injekciót is kaptam, és hosszú hetekig tartott. Minden évben reménykedek benne, hogy teljesen elmúlik, de azért pár napot még mindig élvezhetek belõle. Talán, hogy értékeljem a jobb napokat. De rengeteget javult. És bízom benne, hogy még fog is javulni. És ahogy már mondtam, abban is reménykedem, hogy a szemem megjavul.Persze nem magától. Majd megteszem, amit tudok.

Szerző: empszi  2010.09.14. 18:54 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr435912972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Levendula 2010.09.14. 21:50:36

Kedves Gyöngyi! Az én legjobb barátnõm gyerekkora óta szenvedett allergiában. Valóban elszenvedte ezt az idõszakot. De idén nagyon furcsa volt, semmi folyamatos orrfújás, semmi szemvakarás, még csak nem is köszörülte a torkát. Egy ismerõse ajánlotta neki az allergiastoppot, ami egy kis kenõcs, és bekenve az orrba a pollenek beleragadnak. Idõnkénti orrfájással, aztán újra kenéssel teljesen tünetmentes. Belinkelem Neked: http://sz-zsuzsa.gportal.hu/gindex.php?pg=23313678 Jó éjt: M.

Levendula 2010.09.14. 21:51:49

természetesen nem orrfájással, hanem orrfújással :))

M 2010.09.14. 22:21:41

Levendula, még nem hallottam errõl, de nyilván jó lehet. Mindjárt megnézem a linket. Neked is jó éjt! :)

VCS 2010.09.15. 18:57:25

Ez az infó most nekem is jó lett. Ma kiirtottam sok-sok parlagfüvet....kissé jobban éreztem magam tõle. :)
süti beállítások módosítása