Házi feladat

Ma adtam a kis ötödikeseimnek osztályfõnökibõl házi feladatot. No, micsoda brutalitás. :) Az a lecke, hogy a hét minden napján írják fel, hogy mi volt a legjobb aznap. Ugyebár a tisztesség úgy kívánja, hogy ezt a leckét én is megcsináljam. Már többször nekirugaszkodtam ennek a dolognak, aztán rendre elmarad. De most nem tehetem, mert milyen példát mutatnék így. Igen, elég húzós dolog ez. De hasznos. Ha egy-egy jó dolgot találunk a napunkban, már az is más színben tünteti fel a világot. Már azzal az örömmel kezdõdött a napom, hogy végig tudtam aludni az éjszakát. Jobban is vagyok már. Többen mondják, hogy biztos megfázás ez, s nem allergia, mert sokan meg vannak fázva, viszont több allergiás is van, akinek már nincs tünete. No, szorgalmasan eszem a vitamint, a mézet, iszom a teát, s már jobb, sokkal jobb, mint tegnap. Aztán az is jó volt, hogy egy régi kollégám benézett hozzánk. Egy kis nosztalgikus hangulatot hozott. Meg azt is éreztem, hogy jól sikerült az órám a hatodikban. Ez nem azt jelenti, hogy az összes többi rossz volt, de ott kipróbáltam egy új dolgot, s úgy látom bejött. Aztán csináltam a honlapomon egy könnyen elérhetõ helyet, melyrõl remélem, hogy kialakul ott egy beszélgetõs részleg. Ezen kívül megtaláltam az oktatási azonosítómat, írtam bejegyzést a fõzõs blogomba, ragyogó idõben mentem is jöttem is az iskolába. Szeretem, amikor szép nyugodtan végigsétálom az utat, de ha valaki megáll, hogy elvinne, minidig elcsábulok. A bajai házban is rendesen mennek a dolgok. Hát, hogy ezek közül melyik a legjobb, most nem tudom, de még nincs is vége napnak.

Szerző: empszi  2010.09.15. 18:21 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr385912970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása