Tücsök

No, tessék! Itt van kertünk újabb lakója. Vagyis nem tudom, mennyire új, de most volt elõször szerencsénk egymáshoz. Volt egyszer egy tücskünk egész télen még a kertvárosi lakótelepen. Ott benn a pléh mögött a csöveknél. Aztán tavasszal kijött, akkor láttam. De aztán eltûnt. Hogy ment le az elsõ emeletrõl, az rejtély. De ez már régen volt. holnap majd a mai nap legjobb eseményként fogom felsorolni. Mert tényleg nem volt valami sok remekség ma. Bár ragyogó idõ volt, és ez nekem már sokat jelent. Azt hiszem, most élem meg egyre tisztábban, hogy a gyerekeimet nagyon ritkán látom. Érdekes érzés, hogy ugyanaz az épület, ugyanaz látvány, és egészen más az életem. Mintha lenne benne egy folytonossági hiány. Sokat éltem csukott szemmel. Meg rohanásban. De mindez nem számít, mert az emlékek megvannak bennem. Minden képet megõrzünk, a kérdés, hogy mikor és hogyan jönnek elõ. De mindig elõjön egy-egy, mint ma pl. Józsi, az egykori tücsök.

Ui. Zefír szerint ez nem tücsök, hanem sáska. Hát, nem tudom. Felõlem akár sáska is lehet, de nem nagyon sáskás a hátsója. Végignéztem újból a képeket, Ideteszek egyet, ami direkt a popóját mutatja, mert abban azért eléggé különbözik ez a két lény. Most már hagy nyugodni a kérdés, hogy milyen állatom is van. Szerintetek?

Szerző: empszi  2010.09.21. 18:59 7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr715912965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

skyppy 2010.09.21. 19:22:22

M....tudom hogy véletlenek nincsenek, de, hogy éppen akkor írsz a megüresedett házról, amikor nálunk is hamarosan ez lesz....hihetetlen....az egyik gyerekem elköltözik, a másik fél lábbal van itthon..........furcsa, szokatlan érzés.......még nem tudok vele mit kezdeni....nekem nincs tücsköm- bogaram....:-)

Zefir 2010.09.22. 19:28:01

csak ez nem tücsök, hanem sáska http://www.omniplan.hu/20080801-03-Val/L2/DSCF1401-tucsok.jpg ez a tücsök :)

M 2010.09.22. 20:00:05

No, jól nézek ki, ha ezt is elböktem! :) De én úgy gondoltam, hogy az a fekete, amit te mutatsz, az a mezei tücsök, ez meg a házi tücsök. De nem lepne meg, ha ezt is rosszul gondolnám, mert eddig a nyárig arról is meg voltam gyõzõdve, hogy a katáng másik neve búzavirág. Hát tudom, hogy ez nem dicsekedni való, de hát ez van. :)

M 2010.09.22. 20:01:35

skyppy, nehéz dolog ez, de mindig azt mondom (elsõsorban magamnak), hogy ez az élet rendje. És ennek is megvan a maga jó oldala. (Ha néha nehéz is felfedezni :))) )

kati 2010.09.23. 18:58:28

szerintem ez egy szõcske mi ugy modjuk és a tücsök meg az a kis fekete a sáska is majdnem ilyen csak egy kicsit nagyobb

amerika24 2010.09.23. 21:55:54

...a múltkor én is lencsevégre kaptam egy tücsköt... SA akkor egybõl megállapította, hogy az tojó volt...mert volt egy tojócsö féléje... ...ennek itt kettõ olyant látok, most már igazán nem tudnám megállapítani, hogy ez milyen ???...

M 2010.09.24. 18:54:04

Kati, látod, erre a megoldásra nem is gondoltam, pedig kézenfekvõ! :) Amerika, hát, lehet, hogy Katinak van igaza, és ez szöcske. Ehh, kár, hogy nem ismerem eléggé a körülöttem levõ világot.
süti beállítások módosítása