Néha csak a drót látszik?

Szerdánként ügyletes vagyok, s reggel az udvaron hatalmas ragyogás fogadott. Ez az egyszerû kerítésdrót valami földöntúli módon ragyogott. Nos, azt nem tudtam megörökíteni, sõt amikor megnéztem ezt a képet, azt jutott róla eszembe, hogy sokszor csak a korlátainkat látjuk. Ami elõtte és az is ami mögötte van, homályos. No, hogy ennek van-e értelme, nem egészen tudom. Ezt most nem észosztás, inkább csak leírtam, ami eszembe jutott. Ma egy hatalmas nagy pakolós munkába fogtam. Amikor elkezdtem, azt hittem, hogy ma elkészülök vele, mert akkor csak takarításnak indult. De most ott tartok, hogy ha két hét múlva kész vagyok, akkor örülhetek. Mert most meg már a lakás bizonyos részének átrendezésérõl és mélyreható, selejtezõs pakolásról van szó.

Szerző: empszi  2010.09.22. 20:18 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr655912964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása