Fárasztó

Hajnalban szakadt az esõ. Aztán mikor indultam, már kezdett sütni a nap. Délután pedig már nagyon szép idõ volt. Viszont úgy gondoltam még reggel, hogy csizmában (ha nem is a bundásban) kéne mennem. Így is tettem. De sok volt, s fel is törte a lábam. Elfáradtam a városban.

A blgon meg itt van ez a szerencsétlen kommentelõ. Mit akar az ilyen? Azt látom, hogy van baja rendesen szegénynek. De hát mit tudok én segíteni neki? Pedig mi másért zsarolná itt a figyelmemet, mint hogy valami úton-módon segítséget kapjon. De kommunikálni az ilyennel nem lehet. Hiszen úgyis csak saját magára reagál, s nem arra, amit más mond neki. Sajnos sok ilyen van. Bár engem eddig nem sokan szerencséltettek. Egyszer a hoxán kötött belém valaki. Az volt a baja, hogy amit írok, azok nem az én szavaim, hanem az fordítás. Azt hiszem, a legnagyobb tragédiája ezeknek, hogy azt hiszik, hogy kénytelenek abban a nyomorult helyzetben élni, amelyben élnek. Azt sehogy sem lehet elmagyarázni nekik, hogy mindig van más út, és hogy rajta mennyi minden múlik. A belsõ állapotaiért mindenki maga felel. Én nem akarhatom helyette a változást.

Szerző: empszi  2010.09.27. 18:44 8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr945912959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

skyppy 2010.09.27. 18:55:43

M...:-)) ma nekem is volt hozzá szerencsém, reggel sokunknak...nagyon ráért....és igen azt hiszem igazad van, nyomorult helyzetben van.....ezért érezzem én is annak magam?....ha neki rossz nekem se legyen jobb??....de valahogy még csak nem is sajnálom....

SA 2010.09.27. 21:01:35

Hal tér Aki Szkippynél volt ma reggel, az beteg. Buta és trágár, legbölcsebb volt törölni. Csak az elejét láttam, mert mikor beindult, épp a Hal téren voltam, és mire a Búza térre értem, már törölte Szkipi. Lemaradtam, de nem baj. Azt meg hogy fordításnak vélték a saját írásod, vedd dicséretnek! :D:D:D:D:D Tényleg úgy írsz, mintha egy nagyon jó fordító fordította volna angol ..., dehogy angol, angyal nyelvrõl. :D:D:D

M 2010.09.28. 18:48:30

Skyppy, le is kopott, remélem. SA, hát... :D

SA 2010.09.28. 20:30:47

Meg a Hal térrõl jut eszembe, hogy itt is 10 másodperces a villanyrendõr. A paraszt és az árkád közt is. Nem lehet átérni, már a közepén piros.

SA 2010.09.29. 16:22:13

Üdvözletemet küldöm a Búza térrõl! A Hal teret már elhagytam, de Rád meg a blogodra gondoltam, amikor ott jártam! Hiába, ez a kép bennem maradt, annyira tipikusan Hal tér. :D:D:D:D:D

M 2010.09.29. 16:59:08

Micsoda mellékhatásai vannak a blognak! Több közünk lesz tõle némely dolgokhoz. :)

SA 2010.09.30. 21:17:23

Ugye? Mi a kedvenc pécsi utcád, tered?

M 2010.10.01. 22:29:41

Szent István tér, Janus Pannonius utca, szóval a belvárosnak ez a része.
süti beállítások módosítása