A fennsíkon

Hát a felhõk is elég elcsépelt téma. De kb. ennyire változatos az étetem. Bár végül is a felhõk eléggé változatosak. Meg nagyon szépek, érdekesek, fenségesek. Egyébként meg a maga nemében az életem is változatos. Azt kell tanulnom, hogy lassabban, meg hogy figyelj, meg hogy lásd meg, meg hogy vedd észre. S van ennél jobb terep ehhez a tananyaghoz? A világ lefelé, fölfelé, széltében, hosszában végtelen. Mennyit tudunk befogni belõle? Mennyit kellene? Néha megkísért az egyre többet vágya. De a kevesebb néha több. Ezen a fennsíkon, ahová az ember kb. félúton eljut másként látszanak a dolgok. De folyamatosan alakul a kép.

Úgy egyébként meg konkrétan is egy fennsík szerû részen élünk itt a Baranyai-dmbség vidékén. És még talán az alföldön sem tudtam ennyire átérezin a végtelent, mint itt, bár akkoriban talán még nem voltam annyira érzékeny erre a témára.

Szerző: empszi  2010.09.29. 18:05 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr645912957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SA 2010.09.30. 21:15:35

Ezt innen a síkságról tökéletesen értem. Te is alföldi vagy, az én szülõföldem is az Alföld Dél-Baranyába nyúló darabja, mégis a dombok közt érezni, mi is a végtelen. A felhõfotó meg sohasem elcsépelt.
süti beállítások módosítása