Csillag, az osztályhörcsög

A gyerekek kitalálták, hogy legyen osztályállatunk. No, ilyen szerencsében eddig nem volt részem, de nem akartam elrontani az örömüket, ám nem is szeretnék foglalkozni a hörcsög dolgával. Úgy látom, szépen megoldják. És azt is remélem, hogy Csillag jól fogja bírni az iskolai életet. Napközben természetesen az osztályban van. Délután leviszik a gondnokiba, mert az osztályban vannak különbözõ délutáni foglalkozások, és ugyebár soha nem lehet tudni. A múltkor - egykik délután - valahogy "leszakadt" a annak az öreg szekrénynek az ajtaja, melyet még a tavalyiak kezdtek el kifesteni, s a kicsi folytatták a pingálást. Talán azért még meg lehet csinálni, ha a sok egyéb karbantartói munka mellett erre is sor kerülhet. Szóval a hörcsögöt hétvégén mindig más viszi majd haza, és a takarítását is beosztották. Ennivalója még rengeteg van, de nyilván nem fog éhenhalni. Sem nekem gyerekkoromban sem az én gyerekeimnek nem volt ilyen kis állatkája. Nem is értek a gondozásához, de remélem, az ötödikeseim igen.

Most este meg vissza kell mennem, mert most lesz a választással kapcsolatos jelölt-bemutatkozó falugyûlés. Igen meglepõdnék, ha valaki valami újat tudna még nekem mondani. Holnap meg nyugdíjas-délután. Szerepel az osztályom. Aztán legközelebb október 6-án szerepelnek, majd október 23-án, de azt a mûsort még meg sem írtam. Azt hiszem, nem fognak unatkozni. De nyilván én sem.

Szerző: empszi  2010.09.30. 16:44 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr135912956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása