Olajos

A mai napot az alapozta meg, hogy tegnap este 11-kor ért véget a választási gyûlés. Úgy elfáradtam, mintha a sóbányában húztam volna le egy hosszú mûszakot. Utálok ilyen helyeken lenni, mert akarva-akaratlanul felidézõdik bennem a régi életem. De talán jó is ez így, talán egyszer majd rá merek arra is nézni. Vagyis inkább azt mondom, hogy lesz kedvem ránézni. Aztán ma elmentem olajért, mert Ferencék akarnak vinni többet. Persze ott is felidézõdtek a régebbi dolgok. Meg megnéztem az üzemet is. Még soha nem voltam bent. Van már új napraforgóból olaj. Aztán délután meg volt a nyugdíjasnapon a gyerekek mûsora. Kicsik még. Közben voltunk a városban, aztán meg visszamentünk Ferencékért. Meg vacsorát is fõztem. És letört a fogamból egy darab, s most fájdogál. Nem tudom, hogy jutok el a fogorvoshoz. E-nel találkoztam. Holnap jó lenne átmenni Átára.

Szerző: empszi  2010.10.01. 22:24 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr1005912954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kati 2010.10.02. 09:13:59

hát jó sok mindent csináltál ,hogy fért be az idõdbe ?

M 2010.10.02. 13:41:04

Kati, a tegnapi napom az brutális volt :) Reggel már nehezen keltem, mert csütörtökön kiestem az esti ritmusból, aztán úgy jött össze, hogy még óraközi szünetekben is volt valami komolyabb, iskola után rohanás vásárolni, aztán rohanás a nyugdíjas-napra, aztán rohanás haza fõzni, aztán a gyerekekért az állomásra. De késett a vonat kb. fél órát, s az autóban pihentem. Aztán meg feldobódtam attól, hogy itt vannak a gyerekek. Egyébként nincs mindig ekkora hajtás. Már nem is bírnám. Pár éve ez mindennapos volt. De pár éve pár évvel fiatalabb voltam. :)))

SA 2010.10.02. 20:21:05

Mondtam már, hogy nagyon jó képeid is vannak? Pl ez is! :D
süti beállítások módosítása