Facsavar

Már volt itt kõcsavar, de ez most facsavar. Ma vettem. A polchoz. Érdekes vásárlás volt. Érdekes emberi viselkedéssel. Ma egy hete még más lett volna a hangnem. Mert akkor még a választás elõtt voltunk. Ilyen az élet. Úgy egyébként sikerült a polcot megcsinálni. Délután meg kézilabda-meccset néztem. Gyõzött a Veszprém. Nagyon drukkoltam nekik. És hinni akartam a gyõzelemben.És gyõztek!!!!

Az elõbb még azt hittem, hogy be tudom illeszteni egy lépésben ezt a képet ehhez a bejegyzéshez. Akkor ezt írtam: A múltkor vettem észre, hogy így is lehet feltölteni képet. Lehet? No, most majd kiderül. Ez a talánszöcske. Lehet, hogy éppen ugyanaz, amit már a múltkor is fényképeztem egyszer. Ma is itt napozott a falon. De nem ugrott egyet sem. A macska meg ráfújt, de nem bántotta. No, lássuk, sikerül-e a kép beillesztése. Hát nem sikerült.

Három éve múlt májusban, hogy van ez a blogom, de még nem jöttem rá, hogy hogyan tudok egy bejegyzéshez több képet beilleszteni egyszerûen. Csak bonyolultan tudom.

Szerző: empszi  2010.10.09. 20:20 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr795912946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SA 2010.10.09. 20:50:30

A facsavaros kép nagyon ó! A talánszücske meg egy szépen fejlett tücsöklány.

M 2010.10.09. 20:54:09

A múltkorit láttad ugyanerrõl(?) a lényrõl. Akkor még én is tücsöknek tippeltem.

M 2010.10.09. 20:59:24

SA, erre gondoltam: http://blogol.hu/comment.php?log=3429671 Szerintem ez ugyanaz az állat. Lehet?

SA 2010.10.09. 21:24:29

Igen, ez a Grllus domesticus, a házi tücsök. A fekete az a mezei tücsök. De ahogy az újabb képeket nézem, ez nem tojó, mert nincs tojócsöve, hanem a farkacskáit néztem annak. Ez egy hím. Egy pasi, mint BS, JJ és a többiek, a kutyát is beleértve. :D:D:D Nálunk kiegyensúlyozottabb az ivararány. :D:D:D:D (A csavaros kép meg nem ó, hanem jó. Lemaradt a j. Bár anélkül is értelmes. :D:D:D:D
süti beállítások módosítása