Bordó fa - vagy milyen színû is?

Hazafelé nagyon szép idõ volt, és most láttam meg ezt a fát. Pedig minden nap ott megyek el mellette. Szépek voltak a színek. Ma nagyon elfáradtam délelõtt. De aztán összeszedtem magam. Itt volt N, aztán voltam Zs.-nál, majd jött D. Eddig csináltuk. Nagy munka, de érdekes lesz. (Remélem. :) ) Holnap megyünk hûtõt venni. (Elvileg.) Azért lehet, hogy nem vagyok túl pihent, mert nincs egy épkézláb gondolatom sem. Ja, és Bi is felhívott, akit innen a blogról "ismerek".

Szerző: empszi  2010.10.12. 19:14 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr725912943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SA 2010.10.12. 19:36:34

Három lépés jobbra, és máris eltûnik a villanydrót a képrõl. :D:D Ez zöld, csak van benne piros is, ezért látjuk bordónak. :D:D:D
süti beállítások módosítása