Hajnaltól

Megint egy hajnal, egy iskolába indulós pillanat van a képen. Nagyon szép volt, de már azért látszik, hogy ideje van az óraátállításnak. Most éppen nagy sütisütésben vagyok, mert az a szokás, hogy akinek névnapja van, az visz sütit. Én évekig nem vittem, de reklamáltak. Egyszer - még az elsõ vivõvõs korszakomban - megkérdezte egy kolléganõ, hogy a nemzeti ünnepre hoztam-e a sütit. Hát, persze, arra, és névnapi ajándékként meg azt kaptam, hogy én rendezhetem az ünnepi mûsort. :)

A községi ünnepség meg szombaton lesz. ezen kívül megint D-val dolgoztunk. Úgy tervezem, hogy november 8-ra kész leszünk. (De nem bánnám, ha ez elõbb is sikerülne.) Igazán még nem látom, hogy hol lesz hasznos, hogy most ezt csinálom. De egészen biztos vagyok benne, hogy lesz haszna. Nem hiszem, hogy valami csak úgy véletlenül talál meg. Fõként egy ilyen nagy munka. Nagy bennem a vágy, hogy egyszer egy szép nagy képpé összeálljon az a sok minden, amit eddig csináltam már. Tudom, hogy nem lehet mindez hiába.

Ragyogó napsütés volt délben, s egy vadászrepülõ röpködött erre, de az azért nem tudtam megörökíteni.

Szerző: empszi  2010.10.21. 21:23 5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr915912934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SA 2010.10.22. 17:39:35

Nálunk olyan a névnapolás, hogy beadunk ezer forintot. Ciki, vagy nem, nekem nincs ezer forintom, mert akkor harmadikáig éhen veszünk. Hnali képet én is csináltam ma. Ha sikerült, beteszem a blogomba. Mostanában egyre különlegesebbeket sütsz. Ha felétek járok, akkor érdemes benézni! :D:D:D:D:D

kati 2010.10.22. 20:19:17

Boldog névnapot kívánok! Remélem holnap személyessen is.

2010.10.22. 20:23:07

felesleges színjáték csak észre kéne venni ti mindig megjátszátok magatokat? fárasztó

SA 2010.10.22. 20:44:41

Névnap! Tényleg! Istenéltessen!! Ki ez a szerencsétlen névtelen? Olyan jkis sajnálatraméltó. Biztos nem jött össze neki ma valami.

M 2010.10.22. 22:10:45

SA, igen, érdemes hozzánk benézni! :D És köszönöm a köszöntést. Kati, köszönöm! :) Hát, én ott leszek holnap! :D No, megint itt van a névtelen! Szegény. De úgyis felesleges bármit mondani neki, mert csak önmagára reagál, nem kommunikál.
süti beállítások módosítása