Vaskút

Ma a temetõkörutunkon voltunk. A gyerekkoromban. Azon gondolkoztam, hogy mi volt más akkor. Miért olyan visszagondolni a gyerekkorra, mint amilyen? Mitõl nagyobb ott a biztonság? Mitõl biztosabb ott a tisztesség? Ha jól emlékszem kilencéves voltam, amikor elköltöztünk ebbõl a házból. Nekem addig tartott a gyerekkorom. Aztán már nem tudom mi volt. Csak úgy felnõttem. Ott voltam otthon, aztán már minden idegen volt és ideiglenes. Azóta állandóan bizonyítani kell, hogy ki is vagyok. Addig mintha tudták volna.A ház egyébként régebben szebb volt. Szebbek voltak a színei, nagy akácfák voltak elõtte meg padok is., és bicikliút, ahol biciklizni tanultam. Igaz, parkoló az nem volt. És a községházának is szebb színe volt.

Szerző: empszi  2010.10.30. 20:32 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr795912925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása