Csipkebogyó

Ma valami fantasztikus idõ volt. Valószínûtlen ragyogás, színek és fények. Nem is emlékszem, hogy valaha lett volna az évnek ebben a szakaszában valaha ilyen napsütés.Bogádon csodlátam ezeket. Aztán volt internetszerelés, fõzés, és délután aludtam is egy kicsit, meg fõztem meg sütöttem, ja, és még takaírtottam is. Szóval ez egy ilyen nap volt.

Újhold van ma. De minden nap egy új nap. Sõt minden perc új perc. Igen, és gesztenyét is sütöttem. Majd leírom a fõzõs blogba azt is, meg még egyéb ételeket is. Sokat jár az agyam azon, hogy majd kellenek receptek az EK-ba.

Szerző: empszi  2010.11.06. 20:59 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr485912918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása