Kész átverés

Nem tudom, miért, de mindig nagyon elfáradok, ha bemegyek a városba. Persze,órák után azonnal rohanok a buszra, s azt az élményt, hogy ott zötykölõdök, azt nem nagyon jól viselem. Nagyon jó a falusi lét, de autó kell hozzá, hogy igazán élvezhetõ legyen - mondjuk családtagonként egy. (Bár ma ez sem segített volna rajtam.) :)

Aztán voltam fodrásznál meg az okmányirodában jogosítványt csináltatni. Ugyanis úgy jártam, hogy lejárt a jogosítványom. De úgy ám, hogy nem tudtam, hogy két dátum van rajta. Van egy az elején, ami sokkal tovább jó (nagyobb számokkal is írták), meg egy a hátulján, ami lejárt. S ezt eddig nem tudtam. De amióta tudom, hogy lejárt, nem vezettem. Hát, szerintem vannak ezzel néhányan, akik nem jönnek rá, hogy két dátum van rajta. Arról nem is beszélve, hogy a jelmagyarázatot csak nagyítóval tudtam elolvasni. No, igen, ez az én hibám, de mi lenne, ha nem is lenne nagyítóm? Úgy egyébként az a nap érdekessége volt, hogy ez a kis pálma még kint volt az utcán. Lehetett is jogosan, mert még fél ötkor is 16,5 fok volt.

Szerző: empszi  2010.11.08. 17:58 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr495912916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása