Erõgép

Csak úgy megpillantottam ezt a traktorkereket, és rákéredzkedett a fényképezõgépemre. Aztán fényképeztem még mást is, de ez akart itt lenni ma. A miértre nincs válaszom, csak találgatni tudok. Talán mert az erõ megint központi kérdésem. Amikor valami a központba kerül, akkor abból nem annyi van, mint hogy ideális lenne. Most konkrétan az erõbõl sokkal kevesebb, mint kéne. Néha megmagyarázhatatlanul vagyok fáradt és lehangolt. Talán ez ennek az életkornak a sajátossága lenne? Indokolatlan hangulatingadozás? Van valami, bármi is indokolatlanul?

Szerző: empszi  2010.11.16. 16:53 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr125912908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

amerika24 2010.11.16. 20:22:29

...egy kerékrõl, legyen az akár traktoré, a haladás jut eszembe... ...gyûjts az erõd, s haladj tovább...az nem számít, ha lassabban megy, de ne álj meg soha....

Somogyi Antal 2010.11.16. 20:40:08

Én egy épület kupolájának látom alulról.

skyppy 2010.11.17. 05:04:27

M nem hinném....de ezzel nem vagy egyedül én is így érzek sokszor....de lásd te is azt amit SA...kupolát a fejed felett....oltalom és hit....:-))

mclub 2010.11.17. 18:11:18

amerika, igen, ma is tettem egy-két fontos lépést. :) SA, akár az is lehetne :) skyppy, no, lám, ilyesmit írtam ma... :)
süti beállítások módosítása