Küldetés-iránytû

A múltkor jöttem rá, hogy az iskola utcai homlokzatáról még nem is készítettem képet. Ma ezt pótoltam. Ez kb. jellemzi is a mai napom, mert a iskolai munkámon kívül a hét hétvégi NLP-zésre készültem, bár ez most egy késõbbi idõpontra került. Küldetés-iránytû lesz a címe. Szóval, nagyon jó lesz, csak nagyon elfáradtam a készületben. Úgyhogy mára csak ennyit tudok mondani.

Szerző: empszi  2010.11.18. 19:49 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr145912906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása