November 19. :)

Nos, kb. éppen most (18,45-kor) van 51 éve, hogy megláttam a napvilágot, vagyis a bajai kórház szülõszobájának lámpafényét. A (közösségi médiának) köszönhetõen ebben az évben rekord számú köszöntést kaptam. Annyira aranyosak voltak a kicsik meg a kicsit nagyobbak reggel az iskolában jöttek köszönteni. Az egészen kicsik is, akiket még nem is tanítok. No, ilyen eddig még nem volt. :) Hát persze, hogy jól esett. Minden egyes rám gondolás mosolyt csal a szívembe. Az ötödikesek is sorban álltak. Olyan kis aranyosak voltak, kaptam mindenféle csokit, csipszet ilyesmit. Pedig hamarosan összeakasztom velük a bajuszt minden aranyosságuk ellenére, mert egyre több panaszt hallok rájuk. De ma nem is gondolok erre. Inkább arra, hogy hányan írtak különbözõ csatornákon, kikkel irkáltam, kikkel beszéltem telefonon... :) Hazafelé esõs, napos, felhõs, kiderülõs idõ volt. És nagyon szép fénysugarak világították meg a gyûdi hegyet, a kedvenc helyemet. Ez van a képen, már amennyire látszik.

Szerző: empszi  2010.11.19. 18:27 5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr745912905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VCS 2010.11.19. 18:35:21

Boldog Születésnapot M! :)

mclub 2010.11.19. 18:41:14

Köszönöm! :)

skyppy 2010.11.20. 05:00:08

:-)) Boldog Születésnapot....nekem is nemsokára lesz:-)))

amerika24 2010.11.20. 07:29:18

Boldog szülinapot M !...:):):) Isten éltessen még sokáig !!!

mclub 2010.11.20. 17:06:58

skyppy, köszönöm, és elõre is minden jót, szépet kívánok neked! :) Amerika, köszönöm!! :) :) :)
süti beállítások módosítása