Vasárnap

Krisztus Király vasárnapja van. Ez az egyházi év utolsó vasárnapja, jövõ vasárnap kezdõdik az advent. Még egy szûk hónapig nõ a sötétség, de jövõ vasárnaptól az adventi gyertyák már világítanak. Eddig szépen kitartott az õsz. Ha nem lennének ilyen rövidek a napok, akkor még azt is hihettük volna, hogy október eleje van. De ma már kezd barátságtalanodni az idõ. Szerdára már mond fagyot is. Ez a virág - a nevét nem tudom - mostanra hatalmas bokorrá terebélyesedett. Nem évelõ. Pár hajtást le kell dugni cserépbe, és a szobában átteleltetni. Tavaszra azokat a kis hajtásokat lehet újból kiültetni. Ma nem tettem ezt meg, de holnap fontos lenne, nehogy elkéssek vele. Ma megint fõztem és fényképeztem az ételeket. Nagy varázslat, nehéz dolog az ételfényképezés. Készülök a januárra, mert akkor már az EK-ba képeim, receptjeim is lesznek. Fõzni, írni, fényképezni, no, ezeket szeretem. S mégis izgulok egy kicsit. Soha nem gondoltam rá, hogy ilyesmire kerül sor. De majd látjuk. A fõzõs bolgomat kéne jobban csinálni. El is határoztam, hogy adventtõl így lesz, de hát a jövõ vasárnap advent. Egész jövõ héten még D-val dolgozunk. De nagyon remélem, hogy el is készülünk már.

Szerző: empszi  2010.11.21. 16:14 5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr255912903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Én magam 2010.11.21. 19:20:44

Krisztus Király vasárnapja meg Mária bevezetése a templomba ünnepe, meg Szt. Edvárd, angol király napja, meg az ónaptár szerint november 8., ami az Arkangyalok zsinata (Archangelszki szábor) ünnepe, úgyhogy ma van bõven egyházi ünnep.

VCS 2010.11.21. 20:56:30

nekem nagyon tetszik az ételes blogod, a fényképek is :):)

mclub 2010.11.22. 20:27:14

Én magam, hát ez egy ilyen nap volt. :) VCS, örülök, ha így van. :)

SA . 2010.11.23. 18:49:56

:D:D: Ne szólíts én magamnak, az én vagyok! Te te magad vagy! :D:D:D Ez az új kommentelési mód miatt volt, de inkább nem jelentkezem be, hogy rendes nevem legyen. :D:D:D

mclub 2010.11.23. 21:11:51

SA,, rendben! :)
süti beállítások módosítása