Ilyen volt, ilyen lett

Ma kaptam az sms-t, hogy elkészült az új jogosítványom. Ha elmegyek érte akkor ezt a régit le kell adnom, és így már nem lesz meg az „ilyen volt, ilyen lett” képem, ez az államilag hitelesített dokumentum. Pedig néha rám fért, hogy megnézzem. Néha hajlamos vagyok olyan hangulatba kerülni, hogy már magam sem hiszem, hogy mekkora utat tettem meg. Mintha nem is ugyanaz az ember lenne a két képen. És valóban: én soha nem voltam az az ember, aki a jogosítványon van. Csak így látott a világ. De én magam mindig úgy láttam, ahogy a személyimen van. (Persze, korábban azért fiatalabbnak. De ami tényleg nem zavar, az a korom. Annyi vagyok, amennyi. Én éltem meg azokat az éveket, azok az én kincseim. Az ember az úton változik. De hogy miért és hova kellett annyira elbújnom kb. tíz évre, azt még most sem értem. 95-ben kötöztünk ki a faluba. Akkor még azért nem volt velem akkora probléma. Most, hogy ezen gondolkodom, jövök rá, hogy szinte napra pontosan a kiköltözésünk után tíz évvel léptem indultam el azon az úton, ami idevezetett. Hát erre még soha nem gondoltam eddig. És ennek áprilisban lesz hat éve. Hmmm…

Szerző: empszi  2010.11.22. 20:22 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr895912901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VCS 2010.11.23. 09:31:33

Nagyon érdekes Téged a régi képeken látni. Én már ilyennek ismertelek meg :)

mclub 2010.11.23. 21:11:32

VCS! Hát, én sem ismeretem magam olyannak. :) Örülj neki, hogy így van. Nem volt az akkora élmény.
süti beállítások módosítása