Rózsák a novemberi esõben

Ma hazafelé vettem észre, hogy vannak még nyíló rózsák az úton. No, ettõl kicsit jobb lett a kedvem.

Úgy egyébként megint olyan napom volt, hogy reggel fél nyolctól eddig tartott fél-fél óra ebéd ill. vacsoraszünettel. Annyiszor érzetem már úgy az életben, hogy ha egy munkával kész vagyok, akkor már sokkal több idõm lesz. Már volt aki csak mosolygott rajtam annak idején, amikor ezt mondtam. Fogalmam sincs, hogy hogyan csinálom, hogy mindig ennyi minden megtalál. Most azt mondom, hogy még ez a hét nagyon kemény lesz, de aztán már sokkal nagyobb lazaságot szeretnék. Bár ha ez kész is lesz hétvégére, akkor még legalább egy hétnyi elmarad munkám van másból. De ha azzal is megvagyok, akkor biztosan sokkal lazábban leszek. :) :) :)

Szerző: empszi  2010.11.23. 21:08 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr55912899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása