No, ez szép!

Talán a nyugalom tetszik benne a legjobban, meg a színek, a nyugalom, a távlatok, a cél. (No, most hogy jött ide, hogy cél? Ezt nem én akartam ideírni, csak a kezem, de ha már ideírtak, akkor itt is hagyom.) Én azt akartam írni, hogy tér. Hogy szabadság van beszorítás helyett. Mostanában túl sokat mondom, hogy be vagyok szorítva az idõprésbe. Meg hogy pörgés van. S biztos, hogy ettõl látok rosszul.S már megint keresnek. Mennem is kell.

Szerző: empszi  2010.11.24. 20:19 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr775912898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása