Szempontok

Hát ez kis híján képtelen nap lett. De nem hagytam, hogy úgy legyen. Hát, ez a mai napom! Ez a régi "szép" idõket idézte. Hajdanán csináltam ilyeneket, meg ilyenebbeket. Ma reggel fél nyolctól mostig dogoztam egyfolytában. Annyi megállás volt a munkában, hogy hazajöttem az iskolából. Ködös, nyirkos idõ volt. Aztán volt kb. fél óra ebéd és fél óra vacsoraszünet. Most örülök, hogy ez a nagy munka - úgy tûnik, megvan, de nem akarok ilyen napokat. Ez becsületbeli ügy volt, hogy megcsinálom, de becsületbeli ügyeket se akarok. Mindig azt hittem, hogy nincs más választásom. De mindig van más választás. Majd még gondolkozom ezen, de nem most.

Szerző: empszi  2010.11.26. 23:08 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr375912895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása