Zöld

Tegnap http://kdorozs.blogol.hu –nál láttam egy avokádós bejegyzést, és ez adta az ötletet, hogy vegyek már végre én is egyet. Franciaországban ettem többször is, tudom, hogy szeretem, de itthon valahogy nem jutott eszembe, hogy vegyek. Most minden ilyen jellegû játékomat megindokolom azzal, hogy ötleteket akarok gyûjteni. Fõzni, írni, fényképezni - én mondogattam mostanában, hogy ezzel lenne a legjobb foglalkozni, most meg hogy itt van a feladat megtorpantam. Hogy miért is, ezt most nem tudnám megmondani.

Szerző: empszi  2010.12.03. 18:52 7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr975912888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

skyppy 2010.12.04. 05:10:11

:-))) nekem is van avokádó fám....magról nevelgetem....széééép nagy...:-))) tényleg mielõtt torpantál meg? hogy fát nevelj belõle, vagy hogy megcsináld valami finomnak?:-))

2010.12.04. 08:59:41

Skyppy! De jó! Hogy csináltad? Hogy csináljam? Ott torpantam meg, hogy most megcsináljam az anyagot (cikket, recepteket, ételfotókat) Az Erdélyi Konyhába. Valahogy elszállt minden önbizalmam. De hál'Istennek kialudtam ezt, s most megyek a piacra, bevásárolok, és megcsinálom! :) :) :) Itt most ragyogó napsütéses idõ van, s a kedvem is jó! Neked is legyen nagyon szép napod!!! :)

grafi 2010.12.04. 13:27:29

Szia Gyöngyi! A Margit is szokott csinálni avokádókrémet. Megvárja amig megpuhul, kézzel finoman benyomható, középen kettõbe vágja és kanállal kivájja a husát. Golyó kidob, vagy ültet, esetleg játék a suliban a kölyköknek... Villával összetöri, izlés szerint só, bors, citrom, és fõleg fokhagyma. Egy nap érlelés a hûtõben - és mint a kámfor, már el is tûnt, mert mindenki rájár... Jó étvágyat! Imre

2010.12.04. 14:16:18

Szia Imre! :) :) :) De örülök, hogy itt jártál, és így hallok felõled - felõletek! Ez az avokádó így szép hivatást teljesített máris! :)

amerika24 2010.12.04. 16:15:55

...én is vettem tavagy télen, a magja nem kelt ki, viszont finom fokhagymás kenõt csináltam belõle...:)

skyppy 2010.12.05. 20:59:04

M nekem is Márk modnta hogyan kell...én félig elültettem a földbe - vagyis a fele kilógott - aztán locsoltam és jól elámultam amikor kiderült nem is fejjel lefelé dugtam a földbe, és ilyen sudár növényke lett - :-))))))))))))

mclub 2010.12.05. 21:04:07

Amerika, a fokhagymást megpróbálom, s aztán az ültetést is. Próba - szerencse! :) Skyppy, köszönöm az ötletet. beszámolok majd, hogy mire jutottam. :)
süti beállítások módosítása