Mikulás

Az én kis ötödikeseimnek az én Mikulásom sütit hozott. Úgy láttam meg voltak vele elégedve. Attól tartok egy kicsit elkényeztetem õket. Néha olyan érzésem van, úgy bánok velük, mint az idõsödõ anyukák a késõn született gyerekeikkel. De azért remélem, az ésszerûség határain belül maradok velük. Csak olyan kis aranyosak. Fel tudják vidítani a szívemet. Persze, azért nem mindig. Van az ellenkezõje is. De még tûréshatáron belül. Ezen kívül fõztem, fényképeztem. Nagyon nehéz az én adottságaimmal jó ételfényképeket készíteni. Az a legnagyobb baj, hogy annyira rövidek a napok és olyan sötét van, hogy az teljesen kizárt, hogy természetes fényben sikerüljön fényképeznem. Rendes bevilágításra alkalmas lámpám meg nincs. És a fényképezõcském sem profi gép. Emlékképek készítésére gyártották. No, ez a magyarázkodás volt, de azért igyekszem, de vannak még távlataim.

Szerző: empszi  2010.12.06. 19:45 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr785912885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása