Havas

Azt akartam írni, hogy az év eddigi leghavasabb napja. De ez így nem jó, mert azért februárban volt hó bõven. Szóval ezen a télen eddig még nem volt ennél nagyobb hó és nagyobb hideg sem. De ma nem is mentem sehova. Írtam, fõztem, fényképeztem. Minõ meglepetés! Úgy egyébként mindjárt este van. Fõzök egy jó teát, és csak leszek.

És most vettem észre, hogy egy madarat is lefényképeztem. Nagyon sajnálom, hogy nem ismerem fel a madarakat a röptükrõl.

Szerző: empszi  2010.12.18. 15:55 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr725912873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VCS 2010.12.18. 16:46:29

Mi most jöttünk meg szánkózásból. :) Ma már csak játék lesz bent, most épp vonatozunk.:)

mclub 2010.12.19. 18:26:26

Tegnap is, ma is ideális idõ volt az ilyesmire. :)
süti beállítások módosítása