Téli napforduló

Az év legsötétebb napja van. Karácsony jön! Jön a karácsony! Életemben elõször sütöttem gubakiflit. Eddig mindig csak boltit vettünk. És fügés tekercset is csináltam. Mama karácsonyi édessége volt. Mindig elkészítette, amióta az eszem tudom. Eddig nem vettem hozzá a bátorságot, de amióta ilyen gasztrotitán vagyok már gyûlt hozzá elég önbizalmam. Soha nem láttam, hogy csinálja. A recept a hozzávalókat tartalmazza, és a végeredményrõl volt képem. Mindenesetre áldottam a nevét a sütõpapír feltalálójának. Mamának egészen biztos, hogy nem volt sütõpapírja, hogy enélkül hogyan oldotta meg, nem tudom. De felvágni még nem akartam. De majd felteszem a fõzõs blogra. A gubakiflit talán már ma.

Ferenckém jön haza este. Most a lovaknál vannak. Már hagyomány, hogy ezen a napon összejönnek. Ha lenne kerecsenük, biztosan röptetnék is.

Szerző: empszi  2010.12.21. 17:23 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr455912870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ircsike 2010.12.22. 05:56:56

"Áldás szálljon házatokra, meghitt béke lengje be, boldogságnak légy forrása, szóljon errõl a Szenteste!" Boldog karácsonyt!

2010.12.22. 06:44:38

Drága Ircsike! Köszön a jókívánságaidat, és viszont kívánom!
süti beállítások módosítása