Betlehem

Ezt a képet délelõtt a Kossuth téren készítettem. És örülök, hogy így tettem, mert nem volt elég fény ahhoz, hogy jó képeket csináljak délután, amikor a CRNL-s gyerekek itt voltak betlehemezni. Nagyon örültem nekik. Sütöttem egy kosár szezámmagos kiflit, de nem kóstoltam. Elfogyott mind egy szálig. :)

Szerző: empszi  2010.12.22. 18:42 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr275912869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aranyhal 2010.12.24. 06:44:58

Szép Karácsont drága M! :):)
süti beállítások módosítása