Aprószentek

Nem ez volt az oka, csak így jött ki. Gyönyörû idõ volt. Valószerûtlenül kék ég. És nagyon szeretek ott lenni. Jó is volt. Ezen kívül kiírtam a fõzõs blogra, hogy mire készülök január 1-tõl.

Szerző: empszi  2010.12.28. 19:37 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr175912865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SA . 2010.12.28. 20:56:39

Krisztus született! Én is szeretem a gyûdi bazilika és az égi kék kontrasztját! :D (Ejnye! :D:D:D Hát a bejáratnál ott a fényképezni tios jelzés! :D:D:D )

2010.12.29. 06:55:22

Tényleg van ilyen jelzés? Még soha nem láttam. (Komolyan!) De gondolom, ez arra vonatkozik, hogy mise alatt ne mászkáljanak a fényképezõvel. De tegnap rajtunk kívül nem volt más ember a templomban.

2011.01.06. 13:30:50

Nagyon szép és örülök hogy a gyüdi templomot ha személyesen nem is de képrõl láthatom (régen jártam ott) sokat jelent Nekem pl a bajai nagyi jut eszembe ilyenkor...LG
süti beállítások módosítása